מדיניות משלוחים והחזרות
ביטול רכישה/החלפת והחזרת מוצרים
על הרוכש לבדוק את תכולת המשלוח עם קבלתו, ולערוך השוואה הן להזמנה והן לחשבונית שנשלחה לו בעת הרכישה.
הוראות תקנון זה בנוגע ל: "ביטול רכישה/ החזרת מוצרים/ החלפת מוצרים.
ניתן לבטל הזמנת מוצר החל מרגע ביצוע ההזמנה ועד 3 ימי עסקים מרגע קבלת המשלוח בצירוף חשבונית רכישה דיגיטלית המעידה על הרכישה ואמצעי התשלום בו בוצעה העסקה. והכל בכפוף לתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה) התשמ"א-2010 וחוק הגנת הצרכן התשמ"א- 1981
(להלן: ה"חוק להגנת הצרכן") והתקנות בעינינו.
ביטול הזמנה יבוצע טלפונית בלבד (מספר טלפון מופיע באתר תחת "צור קשר") והסבר על סיבת ההחזרה. ביטול הזמנה יתאפשר בהתאם להוראות שלהלן ועל פי כל דין.
א. ביטול לפני משלוח – ביטול הזמנה בטרם שליחתה ע"י החברה. עם ביטול ההזמנה יוחזרו למזמין הכספים ששילם בגינה. הזיכוי יבוצע תמיד באותם תנאים בהם העיסקה חוייבה ואמצעי התשלום ממנו בוצעה העסקה
זיכויים מחברת כרטיסי האשראי – הזיכוי יועבר לכרטיס האשראי בו בוצעה ההזמנה . 5% משווי העסקה או 100 ₪ הנמוך מבין השניים, אינם ניתנים להחזר. הזיכוי יועבר לכרטיס האשראי של הקונה בהתאם ללוחות הזמנים של חברת האשראי (אם שולם בתשלומים, הזיכוי יהיה גם הוא בתשלומים, אם שולם בכרטיס מתנה הזיכוי יהיה אף הוא בבכרטיס מתנה וכן הלאה).
ב. ביטול לאחר יציאת המשלוח ממחסני החברה – ביטול הזמנה לאחר שהמוצר כבר נשלח/ או נאסף ע"י חברת השילוח של ג'יגריה או הגיע ללקוח ובכפוף לכך שהמזמין החזיר את הרכישה במשלוח מהיר לכתובת החברה המצוינת בתקנון זה להלן, המוצר סגור בעטיפתו המקורית, לא נעשה בו כל שימוש, המוצר הוא ללא נזק (כולל נזקי מזג האוויר), ו/או פגם או פתוח ולא באריזתו המקורית ושלא שנעשה בו כל שימוש. מוצר שהוחזר ואינו עומד בדרישות שלעיל, לא יזכה את המזמין בהחזר כספי ו/או בכל זיכוי אחר. בכל ביטול ישא המזמין בעלות כספי דמי המשלוח המצויינים באתר תחת מדניות משלוחים. המזמין יזוכה אך ורק לאחר קבלת הסחורה חזרה למחסני ג'יגריה.
הזיכוי יבוצע תמיד באותם תנאים בהם העיסקה חוייבה ואמצעי התשלום ממנו בוצעה העסקה
זיכויים מחברת כרטיסי האשראי – הזיכוי יועבר לכרטיס האשראי בו בוצעה ההזמנה . 5% משווי העסקה או 100 ₪ הנמוך מבין השניים, אינם ניתנים להחזר. הזיכוי יועבר לכרטיס האשראי של הקונה בהתאם ללוחות הזמנים של חברת האשראי. (אם שולם בתשלומים, הזיכוי יהיה גם הוא בתשלומים, אם שולם בכרטיס מתנה הזיכוי יהיה אף הוא בבכרטיס מתנה וכן הלאה).
-
מוצר הנרכש כחבילה יוחזר כחבילה ואין להחזיר מוצרים בודדים המרכיבים את החבילה.
-
שינוי הזמנה על ידי הרוכש יהיה כפוף להסכמת החברה על פי שיקול דעתה הבלעדי ולא יאוחר מ 3 ימי עסקים ממועד תאריך המשלוח. שינוי, ביטול או החזרת ההזמנה יתבצעו באמצעות שירות הלקוחות בלבד טלפון: 054-7922926.
-
החברה תהא רשאית על פי שיקול דעתה הבלעדי לבטל הזמנה, וזאת מכל סיבה שהיא, ללא צורך בהנמקה או הודעה מראש, וזאת אף אם המשתמש כבר קיבל הודעת דוא"ל על אישור הרכישה. הודעה על ביטול הרכישה או בקשה להחזרה לאחר קבלת אישור בדוא"ל תימסר לרוכש באמצעות הטלפון, ולא תהיה לו כל טענה ו/או תביעה ו/או דרישה כלפי החברה בגין ביטול העסקה על ידה. הרוכש לא יהיה זכאי לכל פיצוי מהחברה בגין הביטול ו/או השינוי כאמור.
-
במקרה של ביטול ההזמנה על ידי החברה, יזוכה הרוכש בתשלום סכום ההזמנה, ובמקרה של שינוי שאושר על ידי החברה, יחויב או יזוכה הרוכש, בהתאמה, בהתאם להזמנה ששונתה.
-
החברה תהא רשאית לחזור בה מקיום חוזה רכישה שבין הרוכש לבין החברה, וזאת בהינתן הודעה לרוכש, עקב טעות קולמוס או שגיאה טכנית אחרת.
-
מבלי לגרוע מהאמור לעיל, במידה וגורמים ו/או אירועים שאינם בשליטת החברה ו/או בעלי האתר ו/או מפעיליו יעכבו ו/או ימנעו את מתן השירות ו/או את מכירת המשקאות ו/או אספקתם ו/או משלוחם ו/או הובלתם, באופן מלא או חלקי, ובדרך כלשהיא ו/או במועדים שנקבעו, ו/או אם יקרו תקלות במחשוב ו/או מערכות הטלפון ו/או כל גורם תקשורת אחר בהשלמת תהליך הרכישה, ו/או אם בשל פעולות איבה ו/או שביתה ו/או השבתה ו/או גיוס מילואים בהיקף מיוחד ו/או פגעי מזג אוויר ו/או כל גורם אחר שהינו בגדר כוח עליון ימנע ו/או יתעכב ו/או ייפגע תהליך רכישת המשקאות, משלוחם, הובלתם, אספקתם ומכירתם, רשאית החברה להודיע על ביטול הרכישה, כולה או מקצתה או על עיכוב באספקתה ולרוכש לא תהיה כל טענה, תביעה, או דרישה עקב כך (להלן: "כח עליון").
משלוחים:
דמי משלוח:
בנוסף למחירי המוצרים המפורטים באתר יחויב הרוכש באתר בדמי משלוח של 39-80 ש״ח, תלוי איזור וזמני האספקה של המשלוח. עבור משלוח לאזור אשקלון בדרום עד זכרון יעקב בצפון ומודיעין במזרח יחוייב הלקוח ב39 ₪, עבור שאר האזורים יחוייב הלקוח ב49 ₪.
משלוחי אקספרס מהיום להיום לאזור השרון יחוייבו ב80 ₪, ובתיאום טלפוני מול בית העסק.
לחברה הזכות הבלעדית לשנות מעת לעת את מחירי המשלוח, ללא מתן הודעה מוקדמת מראש.
עלויות המשלוח מתיחסות לחבילה עד 10 ק"ג, ובתנאי שמידות המארז אינן עולות על 40 ס"מ רוחב, 30 ס"מ עומק ו20 ס"מ גובה. מארזים החורגים ממידות אלה יחויבו בדמי משלוח כפולים, בתיאום טלפוני מול הלקוח ואישורו לכך
הזמנה באתר בחירת תאריך למשלוח:
תחילה יש לבחור את המוצר וללחוץ הוספה לסל, לאחר מכן יש לבחור בסוג המשלוח בהתאם לכתובת היעד וזמני האספקה הרצויים. לאחר מכן יש ללחוץ על כפתור "מעבר לתשלום" ולמלא את פרטי הלקוח, כתובת האספקה. שימו לב כי בשדה "תאריך קבלת המשלוח" יש לציין את התאריך הרצוי לקבלת המשלוח.
עיכובים במסירת משלוח עלולים לקרות מפעם לפעם. החברה איננה אחראית לעיכובים, אולם היא תעשה כל שעל ידה על מנת לצמצם היתכנות מצבים מסוג זה מול חברות ההפצה איתן החברה עובדת.
אספקה:
הפצה מהיום למחר - תתבצע למזמינים עד השעה 15:00, ולאזורים שבין אשקלון בדרום עד זכרון יעקב בצפון + מודיעין במזרח
הפצה לשאר האזורים (רמת הגולן עד אילת, כולל אזורים מעבר לקוח הירוק), תתבצע תוך 5 ימי עסקים, לא כולל יום ההזמנה.
:ימים זמינים למשלוח ושעות הפצה
8:00-21:00 ראשון - חמישי, למעט ערבי חג וחגים
אספקה תעשה אך ורק במגבלת השעות והימים המצוינת. אספקת ההזמנה תחול כל עוד אין מניעה טכנית ו/או אחרת המונעת את אספקת ההזמנה בכתובת היעד. לדוגמא, במקרה בו השליח או שירות הלקוחות לא מצליח ליצור קשר טלפוני עם מקבל המשלוח או שהוא איננו זמין בכתובת שנמסרה על ידי הלקוח, החנות שומרת על זכותה להחזיר את החבילה למחסן ההפצה ולחייב בדמי משלוח כפולים את הלקוח, וכל זאת בתיאום עם מקבל המשלוח. ג'יגריה עובדת עם חברת שליחויות חיצונית שמתחייבת למסור את המשלוח בחלון זמנים. אספקת המוצרים שתתבצע על ידי צד ג׳ ובאחריותו הבלעדית, בהתאם לתנאים המופיעים בתנאי שימוש אלו ובהתאם למדניות צד ג׳ אשר יספק את המוצרים. ג'יגריה לא תישא בכל אחריות עם אספקת המוצרים וככל שלמשתמש תהיה כל טענה ו/או דירה ו/או תביעה בקשר לאספקת המוצרים הרי שהוא יהיה ראשי לבוא בטענה ו/או דרישה ו/או תביעה אל צד ג׳ המספק את המוצר בלבד. לחברה הזכות הבלעדית לשנות מעת לעת את חברת השליחויות ו/או להשתמש במקביל בשירותיה של חברה אחרת, ללא מתן הודעה מוקדמת מראש. ביום המשלוח, יישלח הודעה SMS למקבל המשלוח (בין אם מדובר בלקוח המזמין או באדם אחר), טרם אספקתו, על מנת לוודא את כתובת האספקה ועל מנת לוודא את הימצאותו של מקבל המשלוח בכתובת שנמסרה. עיכובים במסירת משלוח עלולים לקרות מפעם לפעם. ג'יגריה איננה אחראית לעיכובים, אולם היא תעשה כל שעל ידה על מנת לצמצם היתכנות מצבים מסוג זה. מרגע שמשלוח יצא לכתובת האספקה, לא ניתן לשנות את חלון הזמנים למסירתו או את כתובת המסירה. במקרה והרוכש לא יהיה נוכח בעת האספקה בכתובת המבוקשת, יוחזרו החבילות לחברה ומועד חלופי לאספקה יתואם עם הרוכש, החברה שומרת לזכותה לחייב את הלקוח בדמי משלוח כפולים במקרה זה. במידה ובמועד החדש שתואם עם הרוכש, לא יהיה הרוכש נוכח בעת האספקה בכתובת המבוקשת, יוחזרו המשקאות לחברה ותיאום מועד חלופי לאספקה יהיה באחריות הרוכש על ידי התקשרות לחברה ותיאום מועד אספקה חדש. במקרה כזה יחויב הרוכש בדמי משלוח נוספים על פי התעריפים הנהוגים בחברה ולרוכש לא תהיה טענה ו/או דרישה בנושא זה. החברה תהא רשאית, אך לא חייבת, שלא לחייב את הרוכש בדמי משלוח, על פי שיקול דעתה הבלעדי.כאשר הנך מקבל משלוח מאתנו, אנא בדוק בכל קופסה כי כל המוצרים ישנם וכי הם במצב תקין ולשביעות רצונך. במידה ופריט חסר או לטעמך פגום, אנא הבא זאת לתשומת ליבנו בטלפון: 054-7922926. באחריות הלקוח ליצור קשר עם שירות הלקוחות, אין זו אחריות השליח אשר סיפק את המוצרים ליצור קשר עם ג'יגריה או לספק מוצרים חסרים. החברה אינה אחראית על עיכובים של חברת השילוח, לפי העניין, ובכל מקרה לא תהא אחראית לאיחור בביצוע אספקת המשלוח בנסיבות העולות כדי כוח עליון ו/או בנסיבות אחרות שאינן בשליטתה, כגון שביתות ו/או תקלות, שבירות של המשלוח, לרבות אך לא רק תקלות במערכת המחשב ו/או הטלפון ו/או שירות הדוא"ל. כן עלולים להיווצר עיכובים במועדי האספקה של עד שלושה ימי עסקים עקב ריבוי הזמנות ומשלוחים בעת ימי מכירה מיוחדים באתר. עיכובים כאמור אינם באחריות החברה ולא תהא ללקוחה כל טענה כנגד החברה בעניין זה. יודגש העניין כי במקרה שהמשלוח נשבר בדרך או בהגעתו כתוצאה מפעולת השליח, החברה תספק משלוח חדש בתוך 5 ימי עסקים. הגבלות: המשלוח יימסר לרוכש או למקבל ההזמנה בכתובת בה נקב הרוכש בהזמנה בלבד, בכפוף להצגת תעודה מזהה כדין על ידי מקבל ההזמנה ולהיותו מעל גיל 18 שנים.